O fútbol estivo sempre ligado a Sada. Houbo moitos equipos masculinos ao longo da historia, dos que incluso saiu algún xogador destacado. Os equipos femininos non tiveron tanta constancia pero acadaron relevancia en alúns momentos puntuais.
SADA, 1994
Estamos en vísperas de la celebración en A Coruña del Trofeo Teresa Herrera. Con motivo de este evento el Real Madrid se desplazó al campo de “As Mariñas” de Sada para su entrenamiento.
Las gradas están llenas y algunos aficionados se dirigen a Emilio Butragueño para conseguir su autógrafo, momento que refleja la foto.