Festas e lecer

As festas de agosto, a sardiñada, o baile na Terraza ou o globo era o tempo de esparcemento en Sada. Aquí recóllense todos eses momentos que deixaba o traballo para o lecer: merendas, troula, bailes e outras festas.

Carnaval en la Sociedad

Carnaval en la Sociedad

SADA, década de 1980

Se celebra el Carnaval y, como siempre la Sociedad Recreativa Cultural y Deportiva de Sada celebra el baile infantil a primera hora de la tarde.

En la foto vemos como alguno de los directivos atienden a los niños que solicitan bebidas.

En la foto, de izquierda a derecha: …….., Aurelio Villar y César Gómez Doural.

Como puede observarse el salón está lleno.

envíanos información da foto

Máis imaxes

contacto@memoriadesada.com
As fotos pertencen aos veciños e veciñas de Sada.
Non se poden utilizar noutros proxectos (máis información).