Festas e lecer

As festas de agosto, a sardiñada, o baile na Terraza ou o globo era o tempo de esparcemento en Sada. Aquí recóllense todos eses momentos que deixaba o traballo para o lecer: merendas, troula, bailes e outras festas.

Cuatro en el muro

Cuatro en el muro

Sada, 1959

Apoyadas en el muro, se hacen la foto Carmiña Barreiro (la segunda por la derecha) y también Toñuca, Marisefa y Marisa. Acaban de asistir a la boda de una amiga, Pura Rodríguez Ares, que se celebró en febrero de 1959.

envíanos información da foto

Máis imaxes

contacto@memoriadesada.com
As fotos pertencen aos veciños e veciñas de Sada.
Non se poden utilizar noutros proxectos (máis información).