As festas de agosto, a sardiñada, o baile na Terraza ou o globo era o tempo de esparcemento en Sada. Aquí recóllense todos eses momentos que deixaba o traballo para o lecer: merendas, troula, bailes e outras festas.
Sada, 1959
Apoyadas en el muro, se hacen la foto Carmiña Barreiro (la segunda por la derecha) y también Toñuca, Marisefa y Marisa. Acaban de asistir a la boda de una amiga, Pura Rodríguez Ares, que se celebró en febrero de 1959.
envíanos información da foto