Festas e lecer

As festas de agosto, a sardiñada, o baile na Terraza ou o globo era o tempo de esparcemento en Sada. Aquí recóllense todos eses momentos que deixaba o traballo para o lecer: merendas, troula, bailes e outras festas.

Desfile de los marinos por delante de La Terraza

Desfile de los marinos por delante de La Terraza

SADA, 1950

Durante las Fiestas Patronales de Sada en Agosto de 1950 una de actos del programa que más éxito tuvo fue el desembarco en Morazón de un batallón del tercio norte de infantería de Ferrol que desfilaron por distintas calles de la ciudad.

En la foto vemos el momento en que desfilan por la Avda. Del Generalísimo (hoy Avda. Da Mariña), por delante de La Terraza en cuyo balcón están las autoridades que presidieron el acto.

envíanos información da foto

Máis imaxes

contacto@memoriadesada.com
As fotos pertencen aos veciños e veciñas de Sada.
Non se poden utilizar noutros proxectos (máis información).