Festas e lecer

As festas de agosto, a sardiñada, o baile na Terraza ou o globo era o tempo de esparcemento en Sada. Aquí recóllense todos eses momentos que deixaba o traballo para o lecer: merendas, troula, bailes e outras festas.

Festividad de La Candelaria

Festividad de La Candelaria

SADA, década de 1950

Es el 2 de Febrero y se conmemora la festividad de La Candelaria.

En la foto vemos a los hermanos Aurelio y Quique Villar muy preparados para asistir a la misa.

Aurelio lleva una vela mientras que su hermano pequeño lleva el tradicional ramo de mimosas con velitas de colores, como era la costumbre en esa época.

envíanos información da foto

Máis imaxes

contacto@memoriadesada.com
As fotos pertencen aos veciños e veciñas de Sada.
Non se poden utilizar noutros proxectos (máis información).