Patrimonio

O patrimonio é o legado que recibimos do pasado e que debemos coidar no presente para poder trasmitirllo ás futuras xeracións. Nesta sección ten cabida todo o relacionado co patrimonio de Sada. Etnografía, arquitectura popular e relixiosa, documentación histórica e todo o que nos poida axudar a coñecer un pouco mellor a nosa historia.

envíanos información da foto

Hogar del Frente de Juventudes

Avenida Generalísimo, Sada, década de 1950

El 3 de abril de 1952, a petición del Gobernador Civil, se acordaba por la Corporación Municipal la cesión de terrenos para edificar un local donde instalar el Hogar del Frente de Juventudes, determinándose que el lugar idóneo sería la plaza de la Pescadería, dejando el espacio necesario para no menoscabar el uso que de la misma se venía haciendo.

Ya en la época democrática este edificio fue utilizado como biblioteca y también como guardería. El uso como biblioteca fue acordado el 19 de junio de 1.979 y el 27 de septiembre de 1.980, se acuerda que se utilice como biblioteca, hogar de la tercera edad y guardería.

En la actualidad alberga la “Oficina Municipal de Información Xuvenil” y el Aula CeMIT (Centros para a Modernización e Inclusión Tecnolóxica).

Máis imaxes

Memoria de Sada contacto@memoriadesada.com
As fotos pertencen aos veciños e veciñas de Sada.
Non se poden utilizar noutros proxectos (máis información).