Festas e lecer

As festas de agosto, a sardiñada, o baile na Terraza ou o globo era o tempo de esparcemento en Sada. Aquí recóllense todos eses momentos que deixaba o traballo para o lecer: merendas, troula, bailes e outras festas.

Marinos de Ferrol desembarcan en Morazón

Marinos de Ferrol desembarcan en Morazón

SADA, 1950

Uno de los actos de las Fiestas Patronales de Sada en el año 1950, fue la celebración de una misa de campaña frente a La Terraza y el desembarco de un batallón del tercio norte de infantería de Ferrol que desfilaron por las calles.

El acto tuvo mucha aceptación ya que fue una actuación diferente.

En la foto se ve a los marinos subiendo por el ribazo de Morazón que los conduciría a Fontán.

envíanos información da foto

Máis imaxes

contacto@memoriadesada.com
As fotos pertencen aos veciños e veciñas de Sada.
Non se poden utilizar noutros proxectos (máis información).