Patrimonio

O patrimonio é o legado que recibimos do pasado e que debemos coidar no presente para poder trasmitirllo ás futuras xeracións. Nesta sección ten cabida todo o relacionado co patrimonio de Sada. Etnografía, arquitectura popular e relixiosa, documentación histórica e todo o que nos poida axudar a coñecer un pouco mellor a nosa historia.

envíanos información da foto

Revista Céltiga

Buenos Aires, Argentina, 1924

Fue una revista de la emigración gallega en Argentina. Editada en Buenos Aires entre 1924 y 1932. El primer número salió el 30 de septiembre de 1924 y el último el 25 de julio de 1932. Estuvo dirigida por Eduardo Blanco Amor, Eliseo Pulpeiro y Ramón Suárez Picallo. Estaba editada en castellano, pero había muchos textos en gallego, que procedían de los autores gallegos más conocidos del momento. Su administrador y fundador fue Domingo Rial Seijo. Se publicaba quincenalmente. La revista terminó con el número 182 el día 25 de julio de 1932.

Tuvo colaboradores literarios de la talla de Ramón Cabanillas, Wenceslao Fernández Florez, Eduardo Blanco Amor, Lugrís Freire, Emilia Pardo Bazán, Ramón del Valle Inclán, etc... Sólo por citar algunos. Colaboraba con esta revista el fotógrafo sadense Varela Posse enviando fotos de Sada y alrededores. La revista publicaba fotografías de toda Galicia y también caricaturas de Castelao y Carlos Maside. Era una revista de arte, crítica, literatura y actualidad.

Máis imaxes

contacto@memoriadesada.com
As fotos pertencen aos veciños e veciñas de Sada.
Non se poden utilizar noutros proxectos (máis información).